"Apabila manusia mati maka terputuslah amalannya kecuali dari tiga perkara: sedekah jariyah, ilmu bermanfaat, atau anak shaleh yang mendo'akannya." (HR. Muslim, dari Abu Hurairah, Hai orang-orang yang beriman, peliharalah dirimu dan keluargamu dari api neraka yang bahan bakarnya adalah manusia dan batu; penjaganya malaikat-malaikat yang kasar, keras, tidak mendurhakai Allah terhadap apa yang diperintahkan-Nya kepada mereka dan selalu mengerjakan apa yang diperintahkan." (QS. At Tahrim: 6 )., Dan orang-orang yang berkata : "Ya Tuhan kami, anugerahkanlah kepada kami dari isteri-isteri kami dan keturunan kami kesenangan hati, dan jadikanlah kami imam bagi orang-orang yang bertakwa." ( QS. Al-Furqan : 74 ) ...Bacalah

Wednesday, April 27, 2011

Apit & Amir sempoiii

Da Lama aku nak uat entri nie, cuma xda kesempatan jaaa..sambil-sambil duk tilik-tilik pic lama aku ternampak lak pic si Amir ngan abang dia Apit.. 


 

Ni Pic masa aku kat rumah sewa kat penang dulu. Kat flat Sri Patani..Aku tak perasan lak aku tersambil shoot nie.. memang kelakar nampak pic nie...Dua beradik nie anak sedara Husband aku, anak Kak Mah ngan Abang Hadi.. Amit nie lincah budaknyaa...memang tak dengar kata..Si Abang pulak tinggi sungguhh xpadan ngan umur...baru ja tingkatan 2, badan tinggi lampai mengalahkan bapak dia...

0 comments:

Post a Comment

Jom Baca Entri lain...

div style='height: 150px; overflow: auto; width: 220px; border-radius:20px;'>
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...