"Apabila manusia mati maka terputuslah amalannya kecuali dari tiga perkara: sedekah jariyah, ilmu bermanfaat, atau anak shaleh yang mendo'akannya." (HR. Muslim, dari Abu Hurairah, Hai orang-orang yang beriman, peliharalah dirimu dan keluargamu dari api neraka yang bahan bakarnya adalah manusia dan batu; penjaganya malaikat-malaikat yang kasar, keras, tidak mendurhakai Allah terhadap apa yang diperintahkan-Nya kepada mereka dan selalu mengerjakan apa yang diperintahkan." (QS. At Tahrim: 6 )., Dan orang-orang yang berkata : "Ya Tuhan kami, anugerahkanlah kepada kami dari isteri-isteri kami dan keturunan kami kesenangan hati, dan jadikanlah kami imam bagi orang-orang yang bertakwa." ( QS. Al-Furqan : 74 ) ...Bacalah

Wednesday, April 13, 2011

RM 200,000.000???

Hari Ahad Baru-baru nie aku busy la skit. p hantar Zayyaan kat klinik ngan Ma aku..sebelum tu Zayyaan demam kuat sangat..panas badan dia xkebas2. 3 hari sebelum tu..aku suh la adik aku belikan ByeBye Fever..Renget2 la zayyaan nangis..tapi demam2 pun pagi esoknya si kecik nie main sampai penat..kejar sana, kejar sini..Zayyaan baru ja 10 bulan.. Suami aku xda kat Kg, keje kat Melaka. Nak balik bulan 2x. Pastu hantar lak adik aku si Siti pergi klinik.duk batuk sampai muntah2.. aRghhh penat la gak..naik moto!!! aku paling suke race ngan moto g dari kete..entah la nape aku suka sangat ngan moto niee..hikhik..

Yang nak dijadikan cerita nyerr aku ngah penat2 balik, tup2 sampai surat atas nama ATI YUSNI... pelik lak surat tu!!! AKU APA LAGI  buka la surat tu...RM 200,000 check will delivery!!! ingatkan dapat terus duit tu,upenya dia bagi tau contest Reader's Digest..HAHAHHA..ingat senang nak dapat RM200,000.00 dalam sekelip mata!!!..kalau dapat macam-macam aku nak buat..huhuu

0 comments:

Post a Comment

Jom Baca Entri lain...

div style='height: 150px; overflow: auto; width: 220px; border-radius:20px;'>
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...