"Apabila manusia mati maka terputuslah amalannya kecuali dari tiga perkara: sedekah jariyah, ilmu bermanfaat, atau anak shaleh yang mendo'akannya." (HR. Muslim, dari Abu Hurairah, Hai orang-orang yang beriman, peliharalah dirimu dan keluargamu dari api neraka yang bahan bakarnya adalah manusia dan batu; penjaganya malaikat-malaikat yang kasar, keras, tidak mendurhakai Allah terhadap apa yang diperintahkan-Nya kepada mereka dan selalu mengerjakan apa yang diperintahkan." (QS. At Tahrim: 6 )., Dan orang-orang yang berkata : "Ya Tuhan kami, anugerahkanlah kepada kami dari isteri-isteri kami dan keturunan kami kesenangan hati, dan jadikanlah kami imam bagi orang-orang yang bertakwa." ( QS. Al-Furqan : 74 ) ...Bacalah

Friday, May 13, 2011

UFO di majlis penikahan Putera William dan Kate???

LONDON – Nampaknya Putera William dan Kate Middleton memiliki tetamu tidak diundang pada pernikahannya Khabarnya, UFO melayang di tempat pernikahan mereka.

Seorang pelancong melaporkan berhasil merakam sebuah UFO melayang di atas Westminster Abbey, tempat pernikahan diraja itu. Video selama dua setengah minit itu menampilkan objek berkilau di langit tidak berawan berhampiran Big Ben.

Kelihatan objek berkilau itu bergerak ke sana ke mari dan berubah-ubah bentuk. Objek itu juga sempat terbelah menjadi tiga bahagian seperti pesawat bintang USS Enterprise dari siri TV Star Trek.

“Pada mulanya kami menyangka objek tersebut adalah paracut yang terbang terlalu tinggi,” kata pelancong itu seperti dikutip the Sun.

Benda itu berubah bentuk namun tetap berada di atas Westminster Abbey selama 30 minit kemudian menghilang, ujar pelancong itu.

Kemunculan berita itu tersebar setelah Angkatan Udara Amerika Syarikat menjangka kemunculan alien yang mengunjungi Bumi untuk melihat pernikahan William dan Kate.

Sumber Dari :- Malaysiaria

0 comments:

Post a Comment

Jom Baca Entri lain...

div style='height: 150px; overflow: auto; width: 220px; border-radius:20px;'>
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...